push the button

rostul vieții e să râzi

Flower For A Lady

flower-for-a-lady.jpgMa simt rusinat de uitarea colectiva, dar nu accept nici singularitatea mesianica a culpei Uitarea colectiva a ceva, in ceva. Ca un magiun al nesimtirii, ca o mlastina a putorii mentale din care nu mai putem iesi. Ciudat cum tot mai putina lume vorbeste de speranta; ca si cum suntem vindecati, ca si cum am fi deja pe un fagas atat de firesc si de septic, incat suntem imuni la bolile sociale. Dimpotriva, as zice. Atat de bolnavi, incat ne temem de cele mai septice judecati. Actiuni.

Imi amintesc cum prindea la popor expresia “solutie morala”. Normal, atunci cand nu ai alte tipuri de solutii.

Realitatea e atat de sumbra ca mi-e frica sa vorbesc despre ea. Marile mele victorii: MTV, acum 18 ani, CNN, acum 15, VH1, acum 10, EuropaFM acum 7, internet si magazine cu felurite feluri de felurite mancaruri pentru feluritii oameni din Romania. Gresesc. Sunt multe alte lucruri. Mirosul florii lor, insa, e inabusit de miasma excrementelor porcilor din jur.

Si ma obsedeaza fuga dupa un colt al meu. Al nostru, al celor normali.

Written by Rares

September 12, 2007 at 10:34 pm

Posted in Photography, Romania

