push the button

rostul vieții e să râzi

De cealalta parte a raului

Ajunsesem la marginea pamantului. Ochii nu puteau cuprinde vastele intinderi de apa care ne asteptau. In spate, trecut – oricum ar fi. Copacii pe langa care am trecut s-au facut scrum. Sau au inghetat din cauza nemangaierii. In fata, cine mai stie? Sa schimbi pamantul pe apa poate costa. Oricum n-am cu ce sa (mai) platesc. De partea cealalta a raului, zic oamenii, ar fi din nou padure. Flori ce nu au cunoscut inghetul, copaci ce te pot invata re-mangaierea… Dar trebuie sa inghiti multa apa. Unii s-au inecat. De pe fundul raului zambesc stramb testele eroilor de ieri. Unul trece chiar acum pe langa mine, intrebandu-ma, din priviri, daca as vrea sa-i fiu tovaras de traversare. Nu pot. Mai stau. Padurea mea inca nu s-a terminat. Nu e totul scrum.

iarna3.jpg

Written by Rares

January 1, 2008 at 10:04 pm

Posted in Photography

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. am vrut sa scriu un comentariu dar mi-a fost frica ca te superi asa ca m-am gandit sa scriu numai ca am vrut sa scriu un comantariu dar mi-a fost frica ca te superi ca sa scriu totusi un comentariu dar fara sa te superi

    te-ai suparat?

    chelu

    January 6, 2008 at 8:01 am


Comments are closed.

