push the button

rostul vieții e să râzi

Lumi diferite

Azi a fost conferinta de presa a baietilor de la Harlem Globetrotters, veniti in Romania pentru un turneu. Fiind implicat in sponsorizare un client de-al meu si dorind sa-mi vad si fostii colegi din presa, am trecut pe-acolo. Am vazut, inca o data, doua lumi diferite: noi, cei stangaci si fastaciti, totusi bucurosi ca facem un show (asa cum ne…descurcam) si ei, care au zambit, glumit si s-au simtit bine din prima pana in ultima clipa. Si ma intreb de ce suntem foarte dezlegati si naturali in cearta si ne impiedicam in interactiunile simple; ne e necunoscuta arta mingling-ului si ne impiedicam de pres in incercarea de a fi destinsi la un eveniment. Bisericutele ne sunt locas la cocktailuri.

Written by Rares

March 16, 2008 at 2:28 pm

Posted in Photography

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salut, Rares! Hei, Harlem astia mi s-au parut niste clowni care prins la copii, cei care au fost acum 40 de ani la Bucuresti au aratat BASCHET, nu mistocareala… Asa mi-a spus cineva care i-a vazut si atunci, si acum…

    emil n

    March 19, 2008 at 1:15 am

  2. Nu contest faptul ca fac si circ. Raman niste mari baschetbalisti: am fost uluit de cateva scheme, de felul in care inscriu si se misca. In 40 de ani s-o mai fi schimbat si showbizul :) Faptul ca ii distreaza pe copii mi se pare extraordinar – daca te uiti pe site-ul lor o sa vezi ca viziteaza – pentru marketing, dar si pentru ca isi fac datoria – zeci de scoli in fiecare an. Asa te indragostesti de sport. Dupa ce i-am vazut, mi-a venit sa intru pe teren sa arunc la cos sau sa sar la un capac. Asta e ideea, cred…

    Rares

    March 19, 2008 at 9:23 am

  3. Mie oricum imi place circul! Ceea ce fac ei cu mingea este parca ireal!

    Diana

    March 26, 2008 at 11:55 am

  4. Pentru asta se si antreneaza – circul ii atrage cel mai mult pe aia mici; sala era plina de copii.

    Rares

    March 26, 2008 at 12:31 pm


Comments are closed.

