push the button

rostul vieții e să râzi

Lumea se schimba. In prost, dar si in bine.

Sunt placut surprins de presa buna pe care o are Sarkozy, in UK. Ceea ce ma duce cu gandul la headline-urile de peste an (si dinainte) si la concluzia ca politica devine showbiz. Si in showbiz reuseste oricine. Au curs multi litri de cerneala pe seama cuplului Sarkozy – Bruni. Mie imi place de ei. Sunt o declaratie in sine. Sunt decenti, chiar si in supraexpunere.

Intrevad o din ce in ce mai mare amalgamare a politicii si spectacolului. Potentialul e urias. Cititi si aici, o analiza BBC.

Written by Rares

March 27, 2008 at 12:05 am

Posted in Lumea asa cum sunt

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stai ca inca nu a semnat nimic sa plece cu stiloul dupa el. Oricum se vorbeste despre pozele nud ale sotiei :)

    Bogdan P

    March 27, 2008 at 11:10 am

  2. conteaza ceea ce semneaza cu stiloul. iar, daca nu ma insel, semnatarul chiar poate sa isi insuseasca stiloul, in situatia semnarii unor documente importante.

    hmmm…. nud’ul carlei?! as subscrie celor tastate de rares. doza de decenta e chiar mai mare decat in cazul multora care degeaba sunt imbracate.

    eu

    March 27, 2008 at 11:35 am

  3. stiti, dragii mei, e si aici un stil: daca apari nud/a si te fotografiaza Testino, faci istorie; daca apari prin Click sau Babmboo, faci trotuaru’. plus ca senzatia, perceptia sunt altele.

    Rares

    March 27, 2008 at 12:11 pm


Comments are closed.

