push the button

rostul vieții e să râzi

Who is the center?

Am inceput saptamana razand cu lacrimi, desi am febra si ma doare ingrozitor capul. Butonand telecomanda TV dimineata, dau – in premiera (sic!) – de emisiunea Caminul  de 5 stele, B1TV. Si zic sa ma uit… Incepe comedia: doamna Ibacka, ia un interviu unui  domn, in limba engleza. Vorbeau, din cate am reusit sa inteleg, despre o anumita tehnica de productie a unor caramizi de sticla, tehnica unica in lume, pare-se… Spicuiesc:

– “Hmm…and is unique, each pieces?”

– “Can tell us about the project your company are realized ?”

Si altele. Dar nu e vina ei. Multa lume nu stie sa vorbeasca. Dar nu se lauda cu asta.

Written by Rares

March 31, 2008 at 2:39 pm

Posted in Photography

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. “anda iu bedăr not put şit on ză teibăl, iu sanomabici”:-)
    era o snoavă cu un italian în excursie în jamaica.am uitat-o dar nu de tot:-))), nu ma lasa televizorul românesc.

    hadean

    March 31, 2008 at 3:55 pm

  2. da :) chestia asta cu ‘who is the center’ e reala. eram in Sarajevo, in timpul razboiului ex-iugoslav, iar colegul meu cameramanul, mai curajos datorita unei cantitati apreciabiled e bere, l-a intrebat pe un localnic:
    – Do you speak English?
    – Yes, what can I…
    – A little. So, who is the center?

    Rares

    April 2, 2008 at 10:35 pm


Comments are closed.

