push the button

rostul vieții e să râzi

De ziua mea.

Cateva dintre cele mai frumoase cadouri pe care mi le-a facut viata, pana azi:

Mama.

A.

Anglia.

Fotografia.

Muzica.

Tacerea.

Scheii Brasovului.

Prima bicicleta.

Compotul de mandarine.

Televiziunea.

Radioul.

Tara Galilor.

Ceaiul de iasomie.

Vivaldi.

Mont Blanc (si muntele si marca).

Robin Williams.

Dealurile de pe Warthe.

Multi oameni frumosi. Pe care nu ii merit.

Written by Rares

April 9, 2008 at 11:55 pm

Posted in Photography

9 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. La multi ani!Imi pare rau ca n-am fost pe faza. Sper ca viata sa fie mai frumoasa acum pentru tine. Avem sansa sa ne-o facem cu ne dorim. Sa fii sanataos si sa-ti merga bine!

    claudiu

    April 10, 2008 at 9:33 am

  2. Şi blogosfera?
    La mulţi ani! :)

    Pisicot

    April 10, 2008 at 11:02 am

  3. Claudiu, nu e tarziu :) Mersi. Multumesc, Pisicot, imi pare rau, dar nu simt nimic special pentru blogosfera, nici ea pentru mine. Sunt, insa, oamenii din ea, pe care ii apreciez pentru ce fac si scriu in fiecare zi.

    Rares

    April 10, 2008 at 11:59 am

  4. …si la multi ani!

    eu

    April 10, 2008 at 3:01 pm

  5. Noi, adică blogosfera, simţim ceva pentru tine, da???
    Off topic: ce-ai făcut, măh, cu backgroundul?

    Pisicot

    April 10, 2008 at 3:43 pm

  6. Da? Sunt flatat, daca e asa. Cu backgroundul e in urmatoarele feluri:
    1. nu gasesc aceasta imagine header in PC si nu vreau sa renunt la ea.
    2. de acest layout se leaga toata ideea acestui blog care mi-a fost daruit in aceasta forma. asa ca, la al doilea gand, m-am intors la el/ea (forma).
    3. s-au plans oamenii = blogosfera care simte ceva pentru mine – ca nu se incarca bine blogul. deci….

    Rares

    April 10, 2008 at 8:18 pm

  7. Şi bunica? :) Sau era subînţeleasă la compotul de mandarine?

    Ai spus lucruri frumoase şi simple. La mulţi ani!
    Nu m-am gândit niciodată aşa de ziua mea. Poate nu-i târziu.

    innuenda

    April 10, 2008 at 8:46 pm

  8. propun să trăieşti la mulţi ani. dacă poţi, să trăieşti aşa cum îţi place. nu mă prea pricep la urări de aceea ţi-am urat ce îmi urez mie în fiecare dimineaţă:-)

    hadean

    April 10, 2008 at 9:16 pm

  9. innuenda: bunica ESTE compotul de mandarine. hadean: ma impresioneaza urarile simple, multumesc.

    Rares

    April 10, 2008 at 11:24 pm


Comments are closed.

