push the button

rostul vieții e să râzi

Archive for April 21st, 2008

Scopuri

(Leapsa pentru Pisicot, Maria, Vlad, Ilinca)

Discut recent despre scopuri cu prietenul meu, Mielu. Am plecat de la faptul ca experientele dureroase, nefericite, te apropie de moarte, in sensul in care ele sunt rezultatul unor scopuri neatinse. Obiective neimplinite. Eu sustin ca semnul + sau – al unei experiente nu relativizeaza apropierea de sfarsit. Asta e o idee asupra careia astept opinii.

Cealalta: analiza scopurilor. De ce traim? Prietenul meu sustine ca avem un scop primar, care ne va depasi (= sufoca) intotdeauna scopurile rationale, filosofice, inteligente: acela de a supravietui. Intr-un fel ii dau dreptate, dar, atata timp cat putem defini scopul, inseamna ca ne putem depasi conditia de primate si (ne) putem fixa alte scopuri. Eu am ales acumularea de experiente. Pentru ca, daca supravietuirea e un scop, care e scopul supravietuirii?

Sa vedem…

Written by Rares

April 21, 2008 at 11:22 pm

Posted in Echo

Sunetul muzicii

Hm… Primesc leapsa de la Pisicot, sursa Soferul. Imi dau seama ca e o ecuatie cu urmatoarele variabile: stare, vreme, timp, destinatie, tip de masina, numar de pasageri.

Plecand de la premisa ca nu e nimeni in dreapta, lucrurile arata cam asa:

Best of: Eurythmics & Queen. Se potrivesc pe orice stare, vreme, destinatie, tip de masina.

Drum in coasta, vreme frumoasa, Gotan Project:

Drum in oras, fara graba, Depeche Mode:

Orice drum, gandind la cineva, Portishead:

Orice drum, fugind de mine, Massive Attack:

Drum cu mine normal (tot mai rar…), Level 42:

… Sonique:

…Nigel Kennedy:

…Sophie Ellis Bextor:

…Groove Armada:

…si, bineinteles, Faithless:

Cati as mai trece!

Written by Rares

April 21, 2008 at 10:49 am