push the button

rostul vieții e să râzi

Sunetul muzicii

Hm… Primesc leapsa de la Pisicot, sursa Soferul. Imi dau seama ca e o ecuatie cu urmatoarele variabile: stare, vreme, timp, destinatie, tip de masina, numar de pasageri.

Plecand de la premisa ca nu e nimeni in dreapta, lucrurile arata cam asa:

Best of: Eurythmics & Queen. Se potrivesc pe orice stare, vreme, destinatie, tip de masina.

Drum in coasta, vreme frumoasa, Gotan Project:

Drum in oras, fara graba, Depeche Mode:

Orice drum, gandind la cineva, Portishead:

Orice drum, fugind de mine, Massive Attack:

Drum cu mine normal (tot mai rar…), Level 42:

… Sonique:

…Nigel Kennedy:

…Sophie Ellis Bextor:

…Groove Armada:

…si, bineinteles, Faithless:

Cati as mai trece!

Written by Rares

April 21, 2008 at 10:49 am

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Super! Pe gustul meu majoritatea!
    Wow, Groove Armada, de cand nu am mai ascultat :)

    Pisicot

    April 21, 2008 at 1:13 pm

  2. :) ajungem la cliseu: muzica buna place tuturor.

    Rares

    April 21, 2008 at 1:51 pm

  3. Groove Armada… nici eu nu am mai ascultat de mult

    şoferul

    April 23, 2008 at 8:42 am

  4. se mai da, cand si cand, pe guerilla…

    Rares

    April 23, 2008 at 9:26 am


Comments are closed.

