push the button

rostul vieții e să râzi

Cand frumusetea doare

E o poveste care nu are inceput si nici sfarsit. E povestea unor oameni, doua femei, care isi neaga frumusetea. Care si-o ascund in spatele unor lucruri pe care nu le-au facut. Pe a caror nefacere o ascund cu pretul sangelui si al durerii supreme: tacerea. Este un film care te sfasie: Vier Minuten. Este un film care iti schimba parerea despre ce inseamna un actor ‘bun’. Care te invata sa intelegi tacerea altfel. Care te reinvata sa mangai. Extraordinar.

Site-ul oficial aici si trailer in limba engleza aici.

Written by Rares

April 24, 2008 at 11:03 pm

Posted in Filme

9 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mi-ai starnit curiozitatea! ;) Am sa-ti spun daca mi-a placut!

    Diana

    April 25, 2008 at 8:29 am

  2. Paşte fericit!

    hadean

    April 25, 2008 at 10:48 am

  3. foarte off topic- mi-a placut partea de emisiune de la radio pe care am auzit-o :)

    maria coman

    April 25, 2008 at 6:32 pm

  4. vlad e o gazda desavarsita :) multumesc pentru gand!
    Paste Fericit, Adi si tuturor!

    Rares

    April 25, 2008 at 6:37 pm

  5. din pacate nu am auzit tot, numa pina la fix cred, ca am ajuns la servicu :) am ramas la supraexpunerea luin nastase….

    maria coman

    April 25, 2008 at 7:00 pm

  6. te-am vazut intrand – eram cu Vlad, in pauza de stiri. dar nu obisnuiesc sa strig dupa oameni :) in plus, aveai viteza ;)

    Rares

    April 25, 2008 at 8:27 pm

  7. of, asa umblu eu cu viteza. si nu v-am vazut, ca frinam

    maria coman

    April 25, 2008 at 8:36 pm

  8. trebuie sa desenati o zebra in zona de fumat :)

    Rares

    April 25, 2008 at 8:47 pm

  9. da, ar fi o idee buna. dar eu si cu zebra am niste probleme. deci data viitoare striga

    maria coman

    April 25, 2008 at 9:03 pm


Comments are closed.

