push the button

rostul vieții e să râzi

Cititorul meu

Blogul meu e din nou aruncat prin eter: am avut un abonat pana ieri; de astazi feedburnerul imi arata 0.

1. Oamenilor le place sa scrii despre altii. Sa arunci cu zambete sau cu ironii peste cei care asteapta asta. Ma uit si pe la altii, prin blogosfera si vad cam acelasi lucru: dorinta de spectacol se extinde in acest spatiu.

2. Nu stiu… parca nu prea scriem asa cum am vrea sa scriem. Ci cum ar vrea sa scriem, ei, cititorii, prietenii….

Written by Rares

May 13, 2008 at 9:28 am

Posted in Echo

9 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eşti la mine în Bloglines, aşa că ai cel puţin un cititor prin feed. Habar n-am cum se măsoară readershipul ăsta, dar acum postez aci venind din reader, na!

    Someone

    May 13, 2008 at 10:44 am

  2. Eh, nu ma plangeam. Foloseam doar matematica internautica sa ma intreb cum si pentru cine scriem…

    Rares

    May 13, 2008 at 11:48 am

  3. eu te citesc prin google reader…poate are feederul tau o problema de afisare si vajnicul tau cititor a ales o alta varianta…

    Monica

    May 13, 2008 at 1:18 pm

  4. Of, ce ma mai alin(t)ati! :)) V-am zis: am folosit doar pretextul…

    Rares

    May 13, 2008 at 1:50 pm

  5. uite că suntem cel puţin 3 acum ! :P

    ritchiu

    May 13, 2008 at 11:47 pm

  6. hihihihii!

    Rares

    May 13, 2008 at 11:48 pm

  7. uite c’am venit si io :)
    fireste ca, intr’o masura sau alta, scriem (si) pentru altii, e firesc. daca n’avem cititori, reactii, comentarii, parca nu e asa de fun :)
    acuma.. unii scriu doar pentru cititori, iar altii scriu (si) pentru ei. eu nu’mi aleg subiectele, scriu in functie de chef si de ce vad in jur, de ce idei imi vin, dar ma bucur cand am raspunsuri. sincer :)

    ilinca dima

    May 14, 2008 at 1:17 am

  8. multumesc, ilinca :) sper sa ai raspunsuri cat mai multe. la tine se vede ca nu-ti alegi subiectele.

    Rares

    May 14, 2008 at 1:23 am

  9. singurele postari cenzurate sunt alea referitoare la (ce nu’mi convine la) serviciu. cam doua pe zi, ceva de genul :))

    ilinca dima

    May 14, 2008 at 10:46 am


Comments are closed.

