push the button

rostul vieții e să râzi

Montmartre 15-40

Ieri am stat toata ziua in casa. Fiind in stare doar sa privesc (tavanul, de cele mai multe ori), am decis sa vad sau sa revad niste filme. Din intamplare, Un homme et une femme, Claude Lelouch. Tineam minte din filmul asta, vazut prin studentie (cred…) putin din poveste si mi-am reamintit rapid muzica. Insa ce am descoperit m-a miscat mult mai profund decat povestea, putin comuna azi. Am vazut filmul ca pe un album de fotografii, absolut desavarsite, perfecte, portrete, detalii, cadre largi. Incredbil. Fiecare cu o durata genial aleasa ca sa te lase sa faci parte din el (din cadru, din timp), sa ti-l apropriezi. Viata fiecaruia dintre noi e in fotografiile astea. Ce a fost si ce va fi.

Uitati-va, de exemplu, la scena plimbarii cu vaporul…

…sau revederea dupa ce ea ii trimite telegrama “Bravo. Je vous aime. Anne”…

Written by Rares

May 24, 2008 at 1:56 pm

Posted in Filme

8 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Minunat! Aş vedea şi eu filmul acum :)

    Pisicot

    May 27, 2008 at 11:25 am

  2. Rares,aceste filmulete m-au facut sa imi fie dor si sa iubesc din nou,cred ca o sa imi iau si eu acest film care pare minunat.

    whisper

    May 27, 2008 at 1:42 pm

  3. Pisicot, e bine de revazut, din cand in cand. E bine chiar si numai sa-l asculti :)
    whisper, foarte frumos ce spui si ma bucura! Cred, insa, ca dragostea era in tine. Filmuletele te-au ajutat doar sa o impartasesti…

    Rares

    May 27, 2008 at 1:53 pm

  4. Mă bag şi eu…
    Asta cu dragostea e în tine sună foarte frumos. Dar e nevoie de mai mult de atât. De exteriorizare. Şi asta înseamnă multe. Şi nu iese întotdeauna.

    Pisicot

    May 27, 2008 at 3:46 pm

  5. Mie-mi spui?…

    Rares

    May 27, 2008 at 4:00 pm

  6. Sincera sa fiu nu stiu daca dragostea e in mine,incep sa am dubii…

    whisper

    May 27, 2008 at 4:02 pm

  7. Este, este… Dubiile exista tocmai pentru ca o ai in tine.

    Rares

    May 27, 2008 at 4:20 pm

  8. Daca tu zici poate asa o fi:)

    whisper

    May 27, 2008 at 4:32 pm


Comments are closed.

