push the button

rostul vieții e să râzi

Nemo

Nemo m-a rugat sa-l duc sa vada marea. Nu puteam sa-l refuz, avand in vedere ca, dupa ce a parasit Oceanul pentru mine, aproape uitase cum e sa-ti umpli branhiile cu apa sarata.

Am ajuns si a privit, mai intai, marea cu emotie, de la distanta…

Apoi ne-am apropiat si a inceput sa se joace cu valuri mici, dar suficient de mari sa-l sperie acum, cand reinvata marea…

Nemo m-a intrebat daca mai putem ramane pana dupa rasarit; cred ca simtea ca nu e departe. Ce sa fac? Nu batusem atata drum doar pentru doua valuri… In plus, Nemo mi-a tot spus in masina ca ar vrea neaparat sa mai stam, sa-i intalneasca, poate, pe prietenii lui vechi – delfinul si pelicanul…

S-a uitat putin spre oras, inspaimantat, probabil, stiind ca se va intoarce acolo. Pentru mine. Pestii nu plang, dar Nemo da. Nu i-am vazut ochii…

Si l-am lasat sa se mai joace…

Cand am vazut ca rasarea soarele…

Nu stiu ce anume, dar ceva il facea sa creada ca ne vom intalni si cu pelicanul si delfinul…

M-a convins si pe mine, asa incat ne-am asezat sa ii asteptam…

Si, cand soarele se aprinse aproape de tot din mare…

Aproape a sarit de pe sezlong de bucurie…

Venise delfinul!

Si-au zis salut in felul lor. Nemo a vrut din nou in apa, ca si cum el, delfinul si miliardele de metri cubi de sare lichida ar fi fost acelasi trup. Sau gand…

S-a mai jucat putin si apoi s-a oprit sa se uite la soare. In adancul Oceanului ai rar sansa sa inveti lumina, mi-a spus candva. L-am lasat, asezandu-ma pe jumatatea mea de sezlong, trist pentru ca stiam ca vom pleca si ma va intreba zi de zi cand ne vom intoarce. Aici, unde si aerul curge…

Si, tocmai cand ne pregateam sa plecam, a aparut si pelicanul…

Nemo s-a uitat lung inapoi si am simtit cum isi indeasa undeva, intr-o valiza inchipuita, imaginea aia cu sezlongul si umbrela, ambele fara suflare. Doar apa, aerul si focul erau vii . Nemo e neschimbat. Insa e cu o dorinta implinita mai bogat…

Written by Rares

June 1, 2008 at 11:49 pm

Posted in Echo, Photography

25 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Speechless…

    Pisicot

    June 2, 2008 at 12:03 am

  2. tare frumos, parca simti aerul si textura de matase fluida a apei. iar mi’e dor de mare. da’ uite, vezi, de mare d’asta, singura, cu pelican si delfin si sezlong, atata. fara (alti) oameni

    ilinca dima

    June 2, 2008 at 12:09 am

  3. multumesc; da a fost frumos. bine ca in fotografii ‘apar’ doar sunetele pe care le vrei: plaja era plina de invidizi beti care rageau si ‘se bucurau’ de ce vedeau.

    Rares

    June 2, 2008 at 12:14 am

  4. d’aia nu’mi mai place mie marea dintre c’ta si mangalia, prefer sf ghe, sulina si vadu infinit mai mult

    ilinca dima

    June 2, 2008 at 12:24 am

  5. atat de frumos….

    eu

    June 2, 2008 at 11:38 am

  6. Imi place atat de mult relatia ta cu Nemo… este atat de fericita si trista in acelasi timp.
    Acum am ramas eu atat de departe in urma…

    John

    June 2, 2008 at 1:44 pm

  7. Ei, nu e trista deloc! Las’ ca n-ai ramas in urma… am vazut eu!

    Rares

    June 2, 2008 at 2:17 pm

  8. In povestioara ta vad ca i-ai indeplinit tu pestisorului o dorinta si nu invers… Placuta istorioara!

    Diana

    June 2, 2008 at 2:53 pm

  9. Multumesc, Diana.

    Rares

    June 2, 2008 at 4:00 pm

  10. paipai… de ce e nemo la tine? spune drept, l-ai rapit! pentru ca nemo a fost gasit de tatal lui pana la urma. si i-a promis ca nu or sa se desparta niciodata. si nemo a promis ca o sa fie cuminte si ca se lasa de nastrusnicii.

    deci?

    miki

    June 2, 2008 at 6:21 pm

  11. Oat??? Pai, e la mine pentru ca sunt tatal lui. iar filmul s-a nascut dupa povestea reala. Spusa de Nemo, undeva la o cafenea DreamWorks, dupa ce a plecat din Ocean. Si a fost foarte cuminte, sa stii…

    Rares

    June 2, 2008 at 7:25 pm

  12. frumos din nou rares. mi-e foarte greu sa spun ceva la multe dintre posturile tale. dar tin sa imi fac simtita prezenta :)

    maria coman

    June 2, 2008 at 10:05 pm

  13. Cam aşa şi la mine, Maria :)
    Dacă zic că mi-au dat un pic lacrimile, o să zică Rareş cine ştie ce. Ce vrei, pe mine chestii astea mă mişcă, nu copiii lui Miki :D
    (but again, I’m different)

    Pisicot

    June 2, 2008 at 10:41 pm

  14. Maria, cred ca ne simtim la fel de bine si daca scriem si daca nu. Ceea ce nu scrii ma emotioneaza mai mult…
    Pisicot, ce-as putea spune? Nu am crezut ca voi scrie pentru lacrimi…
    In concluzie, m-ati facut sa nu stiu ce sa va raspund… asa ca imi fac doar simtita prezenta :)

    Rares

    June 3, 2008 at 12:05 am

  15. Nu am avut intenţia să flatez. De obicei spun ce simt.

    Pisicot

    June 3, 2008 at 5:13 pm

  16. Oh, dar nici nu am crezut altceva! Spunea/scriam ca m-ati emotionat emotionandu-va… SI ma faceti sa ma simt bine.

    Rares

    June 3, 2008 at 5:35 pm

  17. bine bine, deci suntem emo pisicot. iata, am aflat. si da, si pe mine ma impresioneaza nemo mai tare. si cainii si pisicile. ce sa zic, i’m different

    maria coman

    June 3, 2008 at 6:35 pm

  18. si :), completare, ca sa nu para plagiat

    maria coman

    June 3, 2008 at 6:35 pm

  19. :))

    Rares

    June 3, 2008 at 9:36 pm

  20. bai, dar voi daca sunteti toti different, nu se numeste ca sunteti toti la fel? :D si atunci, asta nu ma face pe mine, cu tot cu copiii mei, mai jmekera? cu j si k!

    miki

    June 4, 2008 at 4:37 pm

  21. ba ta, ba ta! jmekar sunt si io, k am pstt 1 pst k asta kre a naskt asemene@ disktzii :D

    Rares

    June 4, 2008 at 6:10 pm

  22. oooooo doamne! sau Jizăz, ca sa raspund in argoul prestabilit. m+am kinuit cva sa inteleg c ai zys, acum incrc sa iti fur know+how+ul vorbitului in pasareste, dar nu imi prea iese. so… teach me, master! :))

    miki

    June 4, 2008 at 9:58 pm

  23. eu invat de la verisoara mea: e in clasa a unjpea si, cand ma interpeleaza pe mess, nu intlg niciodt c spune :))

    Rares

    June 4, 2008 at 10:20 pm

  24. bai, daca inca te interpeleaza se numeste ca nu esti chiar expirat.

    …sau e ea foarte rabdatoare, nu stiu ce sa zic :))

    miki

    June 4, 2008 at 10:39 pm

  25. mda, vad unde bati :D

    Rares

    June 4, 2008 at 10:44 pm


Comments are closed.

