push the button

rostul vieții e să râzi

Presa scrisa

Ma tot intreaba colegi din presa, lucrand la materiale legate de suprematia online vs.print, daca eu cred ca o sa moara printul. Am spus mereu ca n-o sa moara si asta nu pentru ca sunt idealist si-mi place cum miros ziarele sau cartile. Dar acum avem cifre:

Raportul WAN arata ca numarul de exemplare de ziare platite distribuite la nivel mondial in 2007 a crescut fata de 2006 cu 2,57%. Combinat cu numarul de copii de ziare gratuite distribuite, tirajul mondial al cotidienelor s-a majorat cu 3,65% anul trecut si cu 14,3% in ultimii cinci ani. Cotidienele gratuite detin un rol semnificativ pe piata europeana, unde reprezinta 23% din distributia de ziare. La nivel mondial, gratuitele constituie aproape 7% din exemplarele distribuite.

Raportul e difuzat de AFP si preluat de presa romana. Eu l-am citit aici.

Written by Rares

June 3, 2008 at 5:33 pm

Posted in Fara nume

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. eu zic ca o sa moara, dar atunci cand vom calatori cu USS Enterprise si spatiul va fi ultima frontiera.

    trebuie sa inveti si tu, mai rares, cum sa iti dozezi optimismul, zau asa!

    miki

    June 4, 2008 at 10:00 pm

  2. Da, ai dreptate! Si atunci cand vom avea implanturi (cu stimuli corticali, ca implanturi din alea avem deja…). Stii ca americanii au dezvoltat o supra-retina care, asezata ca o lentila de contact, ii ajuta pe soldati sa vada noaptea, sau sa faca zoom? Zoom zoom?

    Rares

    June 4, 2008 at 10:18 pm

  3. mhoooaaaa…. stiam eu dom’le ca matrixul nu e numai fictiune! si deci ideea mea de a face zoom cu ajutorul ochelarilor nu numai ca nu era originala, dar era si invechita!

    dar dupa zoom zoom nu ma omor. e grav rau?

    miki

    June 4, 2008 at 10:32 pm

  4. nope. ajunge zoom.

    Rares

    June 4, 2008 at 10:44 pm


Comments are closed.

