push the button

rostul vieții e să râzi

brad ieftin, promoţie

ca de obicei am găsit cea mai bună soluţie (şi ieftină) m-am întins pe jos în colţul unde aveam bradul mi-am prins două globuri de degete sunt ramurile cele mai subţiri desigur unii mai răutăcioşi m-au întrebat dacă mai am vârf la brad şi uite cum nişte căcăcioşi vor să întineze spiritul acestui crăciun emblematic (ce superior sună asta) cui îi mai pasă de vârf vrem să vedem ce e dedesubt vrem să ne uităm sub fusta bradului să-i vedem chiloţii şi picioarele ne(d)epilate pline de ţepi şi ramurile strâmbe să ciupim bradul de globuri până-i dă sângele să-i spunem vreo două să-l aşezăm aproape de televizor  ca pe un musafir nedorit să-l îndopăm cu sarmale şi slăninuţă să-i spunem bancuri porcoase să-l invităm în dormitor (acolo nu mai contează ţepii de pe picioare)

şi cum stau aşa cu globurile prinse pe degete îmi dau seama că viaţa nu are cum să-mi treacă prin faţa ochilor brazii ieftini nu au viaţă brazii şmecheri au brelocuri cu securi de argint şi nu se tem de poteră brazii curajoşi sunt haiduci îşi dau trup din trupurile lor pentru a face sicrie pentru hoţi dar cel mai mult îi urăsc pe muncitorii de la joagărul din vale şi vin haiducii să vadă ce e dedesubt îmi ridică brutal crengile şi râd de picioarele mele fragile cu ţepi uite-aici! şi-mi arată pulpele lor din care ţăşneşte seva viitorul pădurii uite-aici! şi-şi dezvelesc trunchiurile zvelte dure crescute în şi pentru secole doamne ce ruşine

ştiţi eu sunt un brad de sufragerie orizontal cu câteva globuri şi un vârf discutabil

ieftin şi bun

mă trezesc numai dacă sunt comenzi

Written by Rares

December 15, 2010 at 6:00 pm

10 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. da… la orizontala nu se vad tepii si nici varful.

    scump domle, scump… esti dator c-o trezire oricum

    Elza

    December 15, 2010 at 6:09 pm

    • Hmm, deci şi tu ştii la fel…

      Rares

      December 15, 2010 at 6:50 pm

  2. Ia uite-l pe Rareş. De când îl caut să-l aprind…

    Zvârluga.Bond

    December 15, 2010 at 8:36 pm

  3. (aparteu: eu nu ştiam blogul ăsta deloc, doar pe celălalt, până la urmă le-ai închis pe amândouă şi acu l-ai redeschis pe ăsta… hmmm… mă dumiresc precum un starter de instalaţie cu steluţe)

    Zvârluga.Bond

    December 15, 2010 at 8:57 pm

  4. Da, aşa fac uneori.

    Rares

    December 15, 2010 at 10:21 pm

  5. caut un brad cu faruri, cu brate paroase si c-un singur picior dar care sa mearga repede

    icecream

    December 16, 2010 at 9:15 am

  6. nu, locuiesc pe-un petec de iarba sau de ploaie, dupa caz, si cumpar brazi pentru ca-mi plac farurile.

    icecream

    December 16, 2010 at 11:15 am

    • Farurile maritime, tind să cred.

      Rares

      December 16, 2010 at 5:37 pm

      • presupunere corecta

        icecream

        December 16, 2010 at 5:47 pm


Comments are closed.

