push the button

rostul vieții e să râzi

Archive for December 26th, 2010

corespondenţă

se lipeau braţele de pielea ta de hârtie ca nişte timbre, cum altfel?, nu toate erau ale mele , ştiam asta de când le-am lipit prima dată, degetele mele au simţit lipiciul rezidual al fostelor tale timbre, secreţiile fostelor tale iubiri, am simţit saliva lor seacă, urmele zimţate, neregulate ale îmbrăţişărilor care ţi-au franjurat pielea cu promisiuni neîmplinite, cu priviri deşănţate, cu poeme obscene şi cuvinte fierbinţi

se lipeau pieile noastre de hârtie în teancuri de scrisori, citeam rândurile tale, nu toate erau ale tale, de fiecare dată când ploua cernelurile ni se dizolvau una în alta şi nu apucam niciodată să te îmbrăţişez toată, veneau mereu şi mereu alte braţe care voiau să se lipească de tine, ignorându-mi complet urma, saliva, marginile zimţate şi fragile, totuşi ferme, dorinţa permanentă, bărbătească, firească, de a lăsa urme pe tine, de a te impresiona, tulbura, zdrenţui, uza cu cleiul meu industrial de cea mai joasă speţă, Read the rest of this entry »

Written by Rares

December 26, 2010 at 5:41 pm