push the button

rostul vieții e să râzi

Archive for December 30th, 2010

social midia-năvodari

măi, scuză-mă, te rog din suflet să mă ierți, a trebuit să ies de pe messenger că a început războiul, ai auzit, sper, nu? da, noroc că mi-am schimbat poza de profil cu una ceva mai decentă, am udat florile, am comandat ceva mâncare chinezească – nu orez, că ultima dată a fost mucegăit –  am mai dat niște like-uri pe facebook și am ieșit basma curată, tu? nu, stai, mai stați un pic, nu încărcați kalashnikoavele, mai am de scris o postare, mai am un tweet de dat, un sms de scris, un smiley face, mereu e ceva de făcut, mereu am ceva de zappat, de zippat, de zigurat, nu putem face un teatru de război aici, în zgură? să topim gloanțele ca bomboanele m&m, în gură, fără ură?

măi, scuză-mă, am pierdut și frontul ăsta, mii de prieteni mi-au murit dar am alții și alții pe facebook, ei mă iubesc, sunt fanii mei, mă iubesc așa ciuruit de gloanțe cum sunt chiar dacă mi-am pierdut prietenii, patria, vocea, vederea, auzul, poți să mai amâni un pic contraofensiva? te rog muuult, mai am o iubită de sunat, mai am un emoticon de trimis, un share de făcut, un mișto de trimis unor labagii care au râs de mine în print și pe tv, mai am un email de trimis și două de băgat în trash Read the rest of this entry »

Written by Rares

December 30, 2010 at 6:25 pm