push the button

rostul vieții e să râzi

mi s-a părut important, de data asta / it seemed important, this time

deși nu mă (mai) amuză căutările internauților care aterizează în micul meu spațiu cibernetic, astăzi am surâs în fața celor două căutări. și singurele:

1. carne de porc de calitate

2. speechuri bune la înmormântări

așadar, inevitabilul trăiește în noi.

*

although I am not (anymore) amused by the way internauts search and land in my little cyber space, today I laughed a bit looking at the only couple of searches:

1. top quality pork meat

2. good speeches for funeral.

it seems the inevitable lives within us.

Written by Rares

December 14, 2011 at 11:14 pm

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Chiar aşa, de ce nu există resurse pe internet despre discursuri pentru diferite ocazii?

    La mine vin amatori de “tăiem porcul, cum îl preparăm?” şi de “tabla înmulţirii”.

    Monica

    December 14, 2011 at 11:19 pm

    • tabla înmulțirii e un fel “discurs bun la înmormântare”. (fac SEO acum :))

      Rares

      December 14, 2011 at 11:32 pm

  2. Cineva vrea sa dea bine la inmormantare, sa faca senzatie, deci un porc de calitate as zice.
    Google a facut si de data aceasta in asa fel incat cautarile sa intoarca un raspuns.

    Ma gandesc ca ar fi un succes un serviciu de matrimoniale bazat pe cautarile din google

    VreauUltimulLoc

    December 15, 2011 at 1:30 pm

    • Google face mereu dreptate la înmormântările porcilor.

      Rares

      December 15, 2011 at 1:56 pm


Comments are closed.

